Často kladené dotazy
Co je to outlet, jaký je důvod nízkých cen ? Je zboží nové ? Je zboží používané ? Vykupujete ?
Spolupracujeme s německými nábytkovými řetězci, od kterých nakupujeme zboží, kterému se při manipulaci či transportu poškodil původní obal. Jedná se o nové zboží bez původního balení. Vzhledem k poškození originálního balení, se může drobně poškodit i zboží samo. Zpravidla se jedná o drobné škrábance nebo oděrky, které nikdy neovlivňují funkčnost. Toto však kompenzujeme nízkými cenami. Rozhodně nejsme bazar a nezabýváme se výkupem použitého nábytku. Na veškeré zboží se vztahuje dvouletá záruka. Produkty jezdíme sami vybírat a nakládat.
Jaké zboží nabízíme?
Jedná se o zboží určené pro německý trh. V našem sortimentu naleznete zejména sedací soupravy, jídelní křesílka a židle, jídelní stoly, postele, mnoho nábytku z masivního dřeva, domácí potřeby, zahradní nábytek, svítidla a spoustu dalšího.
Kde sídlíte ?
Můžete nás navštívit na našich dvou pobočkách. Prodejna je otevřena každý všední den od 9:00 do 17:00, v sobotu od 10:00 do 15:00, (návštěva je možná i v neděli ve stejném časovém rozmezí, ale doporučujeme, zavolat předem) a krom nábytku nabízí i spoustu domácích potřeb a svítidel naleznete na adrese Pražská 227/8, 276 01 Mělník. Mnohonásobně větší prodejní sklad, na adrese U Borku 2388, 276 01 Mělník, je otevřený každou středu od 15:00 do 18:00 a sobotu od 10:00 do 15:00. Jeho návštěva je však, po předchozí dohodě, možná i mimo oficiální otevírací dobu.
Jak funguje e-shop ? Mohu si zboží zarezervovat ?
Náš e-shop funguje jako katalog naší aktuální nabídky. Veškeré zboží z e-shopu je fyzicky skladem na jedné z našich poboček. Vzhledem k našemu netradičnímu konceptu, vždy preferujeme když nás zákazníci navštíví a zboží si před koupí prohlédnou a vyzkouší.
Objednávka z e-shopu slouží jako rezervace zboží po dobu tří kalendářních dní. Po vytvoření objednávky Vás telefonicky kontaktujeme a informujeme o adrese pobočky, kde je pro Vás objednávka připravena. Zároveň je možné se dohodnout na případné návštěvě mimo otevírací dobu.
Máte všechno zboží na e-shopu ?
Všechny produkty na e-shop přidáváme manuálně. Primárně se na e-shop snažíme zalistovat všechny sedací soupravy, postele, jídelní stoly, zahradní sestavy a sety židlí a křesílek čítající čtyři a více kusů. Většinou je ale na našem prodejním skladě k vidění o něco více zboží, než je přidáno na e-shopu.
Jak často máte nové zboží ?
Každý týden vyložíme na našem skladě kamion zboží. Nové produkty však přibývají denně a vše, co nově naskladníme na náš e-shop, můžete prohlížet v sekci novinek.
Zajišťujete dopravu ? / Zasíláte ? / Kolik stojí doprava ? Kdy zboží dovezete ?
Dopravu na zboží přepravními společnostmi nezajišťujeme, ale je možné se na dopravě dohodnout přímo s námi. Dopravu jsme schopni zajistit u objednávek s hodnotou přesahující 10 000,- a do vzdálenosti 100km od Mělníka. Jedná se o hrazenou službu. Její cena se odvíjí od reálné vzdálenosti a případné náročnosti (počet závozníků, výnos, montáž apod.) viz. tabulka:
Patro 100,-kč | |||
Doprava + vyložení, pomoc řidiče v rámci přízemí | Cena dopravy | Výnos (počet pater x 100kč) řidič | Závozník navíc |
0-6 km | 500 Kč | 100 Kč | |
6-10 km | 800 Kč | 200 Kč | |
10-20 km | 1000 Kč | 300 Kč | |
20-50 km | 1500 Kč | 400 Kč | |
50-70 km | 2000 Kč | 500 Kč | |
70-90 km | 2500 Kč | 500 Kč | |
90-100 km | 3000 Kč | 500 Kč |
Uhrazené objednávky se vždy snažíme expedovat co nejrychleji, případně je možný okamžitý vlastní odvoz.
Je možná platba na dobírku ?
Platbu na dobírku bohužel nenabízíme. Pokud si přejete využít naší dopravy, zboží je třeba uhradit předem.
Jak dlouho fungujete ?
Fungujeme od 4.11.2021.
Mohu složit na zboží zálohu ? Je možné u vás zboží po koupi uskladnit ?
Zálohy nevybíráme. Zboží je třeba uhradit v plné výši. Po předchozí dohodě a po uhrazení zboží je možné jej ponechat v řádu několika dní po koupi na našem skladě. Delší uskladnění bohužel není možné.
Můžu platit kartou ?
Nejrychlejší a nejjednodušší je platba v hotovosti. Dále je možná platba bankovním převodem. Platební karty nepřijímáme. Prodej zboží na splátky neumožňujeme.
Mohu doobjednat kusy k vybranému produktu ?
Vzhledem k našemu konceptu bohužel není možné doobjednávat více kusů od daného produktu. Pokud však nové kusy produktu dovezeme, skladovost na našem e-shopu upravíme tak, aby odpovídala skutečnosti.