Dopravu zboží přepravními společnostmi nezajištujeme. Je ale možné se na dopravě dohodnout přímo s námi. Dopravu jsme schopni zajistit u objednávek s hodnotou přesahující 10 000,- a do vzdálenosti 100km od Mělníka. Jedná se o hrazenou službu. Její cena se odvíjí od reálné vzdálenosti a případné náročnosti (počet závozníků, výnos, montáž apod.) Případně je možné zboží okamžitě odvézt vlastním vozem.

Často kladené dotazy

 

 Co je to outlet, jaký je důvod nízkých cen ? Je zboží nové ? Je zboží používané ? Vykupujete ?

Spolupracujeme s německými nábytkovými řetězci, od kterých nakupujeme zboží, kterému se při manipulaci či transportu poškodil původní obal. Jedná se o nové zboží bez původního balení. Vzhledem k poškození originálního balení, se může drobně poškodit i zboží samo. Zpravidla se jedná o drobné škrábance nebo oděrky, které nikdy neovlivňují funkčnost. Toto však kompenzujeme nízkými cenami. Rozhodně nejsme bazar a nezabýváme se výkupem použitého nábytku. Na veškeré zboží se vztahuje dvouletá záruka. Produkty jezdíme sami vybírat a nakládat.

 Jaké zboží nabízíme? 

Jedná se o zboží určené pro německý trh. V našem sortimentu naleznete zejména sedací soupravy, jídelní křesílka a židle, jídelní stoly, postele, mnoho nábytku z masivního dřeva, domácí potřeby, zahradní nábytek, svítidla a spoustu dalšího. 

Kde sídlíte ? 

Můžete nás navštívit na našich dvou pobočkách. Prodejna je otevřena každý všední den od 9:00 do 17:00, v sobotu od 10:00 do 15:00, (návštěva je možná i v neděli ve stejném časovém rozmezí, ale doporučujeme, zavolat předem) a krom nábytku nabízí i spoustu domácích potřeb a svítidel naleznete na adrese Pražská 227/8, 276 01 Mělník. Mnohonásobně větší prodejní sklad, na adrese U Borku 2388, 276 01 Mělník, je otevřený každou středu od 15:00 do 18:00 a sobotu od 10:00 do 15:00. Jeho návštěva je však, po předchozí dohodě, možná i mimo oficiální otevírací dobu.

 Jak funguje e-shop ? Mohu si zboží zarezervovat ? 

Náš e-shop funguje jako katalog naší aktuální nabídky. Veškeré zboží z e-shopu je fyzicky skladem na jedné z našich poboček. Vzhledem k našemu netradičnímu konceptu, vždy preferujeme když nás zákazníci navštíví a zboží si před koupí prohlédnou a vyzkouší.

Objednávka z e-shopu slouží jako rezervace zboží po dobu tří kalendářních dní. Po vytvoření objednávky Vás telefonicky kontaktujeme a informujeme o adrese pobočky, kde je pro Vás objednávka připravena. Zároveň je možné se dohodnout na případné návštěvě mimo otevírací dobu.

 Máte všechno zboží na e-shopu ? 

Všechny produkty na e-shop přidáváme manuálně. Primárně se na e-shop snažíme zalistovat všechny sedací soupravy, postele, jídelní stoly, zahradní sestavy a sety židlí a křesílek čítající čtyři a více kusů. Většinou je ale na našem prodejním skladě k vidění o něco více zboží, než je přidáno na e-shopu. 

Jak často máte nové zboží ? 

Každý týden vyložíme na našem skladě kamion zboží. Nové produkty však přibývají denně a vše, co nově naskladníme na náš e-shop, můžete prohlížet v sekci novinek.

Zajišťujete dopravu ? / Zasíláte ? / Kolik stojí doprava ? Kdy zboží dovezete ? 

Dopravu na zboží přepravními společnostmi nezajišťujeme, ale je možné se na dopravě dohodnout přímo s námi. Dopravu jsme schopni zajistit u objednávek s hodnotou přesahující 10 000,- a do vzdálenosti 100km od Mělníka. Jedná se o hrazenou službu. Její cena se odvíjí od reálné vzdálenosti a případné náročnosti (počet závozníků, výnos, montáž apod.) viz. tabulka:

 

Patro 100,-kč
Doprava + vyložení, pomoc řidiče v rámci přízemí Cena dopravy Výnos (počet pater x 100kč) řidič Závozník navíc
0-6 km 500 Kč 100 Kč
6-10 km 800 Kč 200 Kč
10-20 km 1000 Kč 300 Kč
20-50 km 1500 Kč 400 Kč
50-70 km 2000 Kč 500 Kč
70-90 km 2500 Kč 500 Kč
90-100 km 3000 Kč 500 Kč

 

Uhrazené objednávky se vždy snažíme expedovat co nejrychleji, případně je možný okamžitý vlastní odvoz.  

Je možná platba na dobírku ? 

Platbu na dobírku bohužel nenabízíme. Pokud si přejete využít naší dopravy, zboží je třeba uhradit předem.  

Jak dlouho fungujete ? 

Fungujeme od 4.11.2021.  

Mohu složit na zboží zálohu ? Je možné u vás zboží po koupi uskladnit ? 

Zálohy nevybíráme. Zboží je třeba uhradit v plné výši. Po předchozí dohodě a po uhrazení zboží je možné jej ponechat v řádu několika dní po koupi na našem skladě. Delší uskladnění bohužel není možné.  

Můžu platit kartou ? 

Nejrychlejší a nejjednodušší je platba v hotovosti. Dále je možná platba bankovním převodem. Platební karty nepřijímáme. Prodej zboží na splátky neumožňujeme.

Mohu doobjednat kusy k vybranému produktu ? 

Vzhledem k našemu konceptu bohužel není možné doobjednávat více kusů od daného produktu. Pokud však nové kusy produktu dovezeme, skladovost na našem e-shopu upravíme tak, aby odpovídala skutečnosti.